du är två olika personer, varför?

Första dagen i skolan nu efter prao och ett grymt bra lov, tack alla som gjorde det bäst! 
Imorse ringde nog mitt alarm i 20 minuter innan jag vaknade, jag var verkligen inte pepp på att gå upp. Kunde gärna legat kvar i några timmar till. Men till sist tvingade jag mig själv upp och kände att jag hade lite bråttom och fick panik.
Fick sätta på linserna snabbt och kom på att jag satte dom först på fel öga så fick ta ut dom och sätte in dom igen och då råkade jag sätta ena linsen på fel håll. Jag tror inte att jag var riktigt vaken, hehe!
Missade frukosten och fick istället äta två bannaner i skolan.
Efter skolan gick jag och elli ner i stan och hämtade min prao lapp sen gick jag hem och nu ska jag plugga, jag har sjukt mycket att göra !

Asså kolla ut ! :O snön höll precis på att töa och nu börjar det snöa igen :O Det kanske blir snö året om, men nej usch det vill jag inte ...  JAG VILL HA SOMMAAR !!!!!!!!!!

Ska jag ner i stan och hämta ut min och eves bio biljett :) vi ska kolla på alice i underlandet på lördag :)  

jag just nu! Jag är på gott humör :D lalalala....
bloggar mer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0