hejdå sverige och hej till underbara NEW YORK !

hade so hela dagen idag i skolan. Fick jobba rätt mycket iadg på grund av att jag åker till new york imorgon och är borta hela nästa vecka och missar inlämningsdagen, men jag ska lämna in den på tisdagen på påsklovet har jag kommit överrens med min so lärare. Hade tänk plugga på planet dit och hem sen får vi väll se hur mycket pluggande det kommer bli. Men jag vill ha mitt MVG så jag blir väll tvungen "suck"
Efter skolan gick jag ner i stan med elli och där inhandlades present till både mamma och pappa. Pappa som fyller år på söndag och Mamma som fyller år på måndag.

Ja som ni vet åker jag till NEW YORK imorgon och är borta 19-28 :) skönt !
Ska bli så skönt att bara slippa skolan och all stress och bara koppla av med familjen och såklart SHOPPPA ! :D
Men kommer sakna mina bästavänner ! och ni vet vilkan ni är ! <3
uppdateringen från min sida kommer väll inte vara alls bra, jag vet inte om pappa kommer få igång internet på sin data på hotellet. Om han får det ska jag försöka att blogga varje kväll, så ni kan ju kika in lite då och då och kolla om det har blivit någon uppdatering !
Men om vi inte hörs så får ni ha en super vecka !

bilder från 2006 när jag var i USA.                        snygg elr hur ? ;)

ne nu måste jag fixa det sista och sen hoppa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0