hur ska jag klara mig utan dig ?????

hade so redovisning på olika ord idag, klarade det och nu är det bara själva huvudsaken kvar att göra.
träningen idag var riktigt seg och det kändes som att alla skadade sig :/
eve skadade upp sin stukade fot :( inte bra ! tycker jätte synd om dig hny ! JAG KOMMEEER SAKNA DIIIIG SÅ SJUKT MYCKET NU NÄR JAG ÅKER BORT !!!!! :( :( <3<3<3

kollade precis bort mot min nybäddade säng och den ser så sjukt frästande ut, så jag tror jag ska dra mig dit och sova lite ! :)

bloggar imorgon babes !
och vet ni JAG ÅKER I ÖVERMORGON !!!!! :D:D


Kommentarer
Postat av: eve

OCH JAG KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET NÄR DU ÅKER BORT!:(

tiden kommer gå jätte långsamt och det kommer kännas som en hel evighet innan du kommer hem:(<3<3

2010-03-18 @ 19:04:13
Postat av: Anonym

OCH JAG KOMMER SAKNA DIG JÄTTE MYCKET NÄR DU ÅKER BORT!:(

tiden kommer gå jätte långsamt och det kommer kännas som en hel evighet innan du kommer hem:(<3<3

2010-03-18 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0