I <3 NYC

Klockan i New york är 5 i 8 och vi ska snart ut och äta på någon resturang här i närheten. Känns lite konstigt eftersom klockan i Sverige är 5 i 1, men jag sov rätt mycket på planet så jag är rätt utvilad.
Denna dagen känns jätte lång, jag har hunnit med så mycket.
Vi tog båten kvart över 7 sedan hoppade vi på tåget kvart i 8 och vid 9 tiden kom vi till kastrup. Planet gick 20 över 12 och vi var framme kl.9 svensk tid och kl.4 usas tid.
När vi kom till hotellet åkte vi upp på hotellets taktaras och det var ungefär 24 grader och helt underbart, och om man kollade upp ser man Empire state building ! SÅ SJUKT COOLT

New york är en helt fantastisk stad, om man står på gatan och kollar upp ser man bara en massa öga skyskrapor och det är så sjukt häftigt, ni som har varit där fattar vilken känsla det är.
Det kanske låter överdrivet men jag överdriver int, det är verkligen sjukt häftigt !
Jag älskaaar NEW YORK !!!

Imorgon ska vi SHOPPA !!!
Men jag bloggar mer imorgon. Jag kom på att det var dumt av mig att inte ta med min data sladd för isåfall hade jag kunnat ladda upp bilder, men jaja ni får vänta tills jag kommer hem.

Nu ska vi ut och käka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0