i mina ögon kommer du alltid att vara bäst och det vet du

vaknade ínte idag heller av mitt alarm, vaknade 10 i 8 när jag börjar kvart över "bra filippa"
Ja jag fick lite panik idag med och skyndade mig allt vad jag kunde och kom till skolan 5 i halv 9.
Hade roligt med sanni och joejoe när vi hade musik, ja det ska redovisas på torsdag, good luck! ne men det kommer gå jätte bra, får plugga som fasiken imorgon så jag kan få mitt MVG ! ;)

vet ni vad som börjar idag!!!!!! DESPERATE HOUSE WIFE ! , äntligen , wiihoo :) :)

men nu ska jag faktist vara duktig och plugga vidare. bloggar mer sen babes !

Kommentarer
Postat av: faysan

åååh, tolle dig då! kommer sakna dig fuskis :( <33

2010-03-02 @ 21:37:29
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0