mina tankar flyger runt i huvudet

Sitter och lyssnar på musik och städar rummet.
När man har musik på blir det mycket roligare att städa rummet ;)
träning från 9-13 idag, gick hyfsat bra, men jag fick inte riktigt till min dubbelskruv idag men det blir säkert jätte bra på tävling får vi hoppas :)

Halv 6 ska jag träffa eve i sta sen ska jag vi kolla på alice i underlandet i 3D
någon som har sätt den?
Sen ska vi hem till eve och där ska jag sova i natt sen imorgon blir det träning.

det kommer nog inte att bli någon uppdatering för ens imorgon, fast jag kanske bloggar ikväll vi får se.

det får bli en bild från gamleby 09. SAKNAR ! <3
jag älskar denna bilden på något sätt, vi ser så glada ut och varje gång jag kollar på den får jag ett leende på läpparna :) hihih !

ne nu måste jag börja fixa mig, ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0