NEW YORK

Hello my lovers !
Idag var vi på MOMA (ett konst museum) jag är inte så glad för att gå på museum. Men dom andra gillar det så då får jag väll följa med som ett bananskal efter. 
Men det var faktist en jätte bra foto utställning som jag gick på som jag gillade jätte mycket :) 
Efter att vi hade varit på MOMA åt vi lunch och sedan hyrde vi cyklar och cyklade runt i hela Central Park, faktist jätte mysigt ! 
Efter cykelrundan åkte vi upp i en Skybar och åt middag, som var helt sjukt god. Sedan bar det av till Lion King (musical/teater). Den var riktigt grym. 

Jag har glömt att berätta en sak. 
För någon dag sedan vet ni vem jag såg då???!!!!! :D:D:D
jjo jag såg !! :
SHAWN JOHNSON !!! <3
för er som inte vet vem det är så är det en av världens bästa AG gymnast.
Här kommer en video på henne när hon kör bom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0