SO ARBETE BORTA :(

god morgon !
vaknade vid 9 idag, gick upp och la mig framför tv:n med en kopp te i handen men somnade direkt och vaknade halv 11 och då låg hela koppen med te på mig och golvet. Som tur va kom det inte i soffan :)
Har precis fixat klart mig och ska träffa MIN EFTERLÄNGTADE EVE vid 2, så ska vi gå och fika och prata och ha mysigt !

Men innan det ska jag hinna plugga so ! jag gjorde klart hela mitt so arbete igår och var skit nöjd när jag hade gjort klart det, så skulle jag precis spara det MEN då laggar hela datan och sen stängs den av. Såklart fanns inte mitt arbete klart :(
Uppgiften är att skriva 2 sidor fakta om ett land (jag har egypten)
1 sida med att jämföra och hitta problem i landet
2 sidor lösa problemen
Dom 2 sidor fakta hade jag redan skrivit och sparat sen innan, sen igår satt jag hela dagen och jobbade med so:n för att kunna lämna in det idag och då var jag så inne i det att jag inte sparade det för ens jag hade skrivt klart allting och då bara försvinner det :(
ÅHHHH!!!!! jag får DAMP !
nu kommer jag inte hinna skriva klart det till lunch idag, för min so lärare sa att jag skulle lämna in det idag innan lunch. Men ja jag får hoppas att hon förstår mig.

Nu är det väll bäst att sätta igång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0