FILIPPA (L) SHOPPING

Här kommer bilder på allt !

Strand väska

linne och shorts från "forever21"
jag spillde såklart på linnet direkt som ni ser :P

tröja "straberry"

kofta "forever 21" linne "straberry"

tunika "straberry"

Träningskläder

SKOR ! <3 ville köpa fler men fick inte plats :(

vit tunika som jag också redan hunnit                    trollor !
spilla på :P klumpig eller vad? hehe

jeans "levis"

New York tröjor ! tjock tröjan har jag även i grå.

tröja/blus "desigual"

ipod touch

väska

solglasögon "karen millen"

2 puder, 2 mascaror, ett armband, ny eight hour cream. Sakerna som ligger på den lila nesessären är saker som jag fått när jag har handlat (nessesär, mascara, ögonkräm och ansiktskräm)
Jag kan verkligen rekomendera "eight hour cream" den är så sjukt bäst till typ allt.

smink borstar

shampo och balsam, boddy butter och ett kitt med dusch tvål, boddy spray och boddy loation.

2 DKNY parfymer

4 brittney spears parfymer !






Kommentarer
Postat av: Eve

lite du köpte då?:O

hahaha:P<3

köpte du en ipod touch?:D

det var i alla fall jätte fina saker hny<3<3

2010-03-28 @ 17:14:33
Postat av: Anonym

är det dyrt elr billigt i NY? typ iPoden, parfymerna och skorna? :)

2010-03-28 @ 17:34:09
Postat av: faay

wääääh va mycke fina saker, ja e cp avundssjuk!! <3<3<3

2010-03-28 @ 18:42:44
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0