SM SM SM SM SM

Hemma nu efter en underbar helt med dom bästa och med massa gympa! Riktigt roligt har vi haft det.
Åkte upp till halmstad i fredags och kollade på olika tävlingar, på lördagen gick vi upp tidigt för att kolla på ytterligare fler tävlingar och då tävlade även Ling(där fay va med) och Kämpinge(där thor va med) och båda lagen kom viadre till finalen som var idag. Shit va jag var nervös, jag var mer nervös idag än när jag själv tävlar :S hehe! Både Ling och kämpinge ställde ner sina varv sjukt snyggt och volterna var ju bara klockrena! OCH DET BLEV SM GULD TILL LING OCH SM SILVER TILL KÄMPINGE OCH BÅDA LAGEN SKA TÄVLA EM I OKTOBER !!!
Så sjukt stolt över Thor(min tränare) och FAAAAY!!!
NÄR VI FICK REDA PÅ ATT LING HADE GÅTT VIDARE SPRUTADE MINA TÅRAR UT ÅT ALLA HÅLL och jag sprang ner från läktaren och in i hela Ling klumpen och kramade om Fay och då sprutade mina tårar änu mer och det gick verkligen inte att sluta! Dom lyckotårarna som jag fick då har jag aldrig fått innan, och jag har aldrig gråtit så mycket av glädje! Egentligen grät jag inte för att det var Ling utan för att fay var med! Jag är så sjukt jäkla stolt över dig hjärtat och så otroligt lycklig! MASSA KÄRLEK TILL DIG BÄSTA TWIINII!<3<3
GRATTIIS KÄMPINGE OCH LING TILL EM PLATSERNA!


Kommentarer
Postat av: faaay

awe, snutee du är så himla gullig!

älskar dig och kötta nu så vi ses på EM så ni tävlar JEM :D :D <3<33

2010-05-24 @ 17:44:42
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0