KOLBODA!

Lägreeet var så sjukt grymt !
Jag ska försöka berätta lite kort om dagarna där.
DAG 1
Vår första aktivitet var "banan" där vi gjorde massa sammarbetsövningar och jag kan säga att mitt lag var BÄST! Sen efter lunch blev det samba, haha riktigt roligt!
På kvällen blev det sommaren med göran på utomhusbio.

DAG 2
Vår första aktivitet var att bygga en flotte som två personer skulle kunna vara på och såklart vann mitt lag, hehe!
efter lunch hade vi en föreläsning där vi gick i 40 minuter innan vi kom fram, när föreläsningen var slut skulle vi gå tillbaka och då var det några som tyckte att vi skulle ta en genväg så då gick typ mer en hälften av alla 1:or efter och vi gick igenom majsfält, åkrar och allt vad jag vet tills vi kom fram till vattnet då vi inte kom längre. Då bestämde jag och elli och sen typ 10 andra att gå i vattnet och jag kan säga att det var dynga vi gick i och vattnet var grumligt och smutsigt och allmänt äckligt och man sjönk ner i dyngan för varje steg man tog och det slutade med att vi fick simma i land med kläder och skor. Men där var inte äventyret slut för sen träffade vi på sådär 20 tjurar som stirrade på oss och som var ungefär 3 m ifrån oss. jag trodde helt seriöst att de skulle attackera oss och att jag skulle dö men vi klarade oss förbi dem och innan vi kom fram till där vi bodde var vi tvungen att gå i ko skit som gick enda upp till knäna "mmmmm muuums"
Jag säger bara shit vilket äventyr det var! men riktigt roligt när man tänker efter!
På kvällen blev det middag och PPP (party på procivitas)
AWESOME!
DAG 3
Dagen idag bestod bara utav att städa och bussresan hem och MC.
Tack alla som gjorde detta lägret sjukt grymt och absolut helt oförglömligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0